Skrivlusten
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Diskussionsforum om stort som smått
 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Vardagsänglar - boktips

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Admin
Admin
Admin


Antal inlägg : 2540
Poäng : 6938
Registreringsdatum : 12-12-14

Vardagsänglar - boktips  Empty
InläggRubrik: Vardagsänglar - boktips    Vardagsänglar - boktips  Emptysön 05 maj 2019, 18:58

En bok om änglar som jag gärna rekommenderar 


Änglarnas kärlek och vilja att hjälpa är villkorslös och oändlig. De står alltid beredda för stöttning och hjälp oberoende av fråga, orsak, personlighet och beteende. Det finns ingen anledning att tvivla på det. 


Vardagsänglar förmedlar Jenny Smedley trygghet om änglarnas närvaro och deras önskan om att få ha kontakt med oss på jorden. Hon ger förnyat hopp till de som undrar om de har en ängel. Du har inte bara en, du har flera! Och hon ger goda råd om hur man kontaktar sina änglar, upprätthåller kommunikationen och vidareutvecklar den med djupare insikt.


Vardagsänglarna är lättast att uppmärksamma och få kontakt med. Dessa små orber (som finns överallt!) kan hjälpa oss med vardagliga ting som att sälja huset eller hitta något som är borttappat. Själsänglarna kan hjälpa oss att utvidga vårt medvetande genom många livstider, ärkeänglarna visar oss den rätta vägen osv. 
Med många varma och berikande berättelser hämtade ur livet får läsaren förslag på hur en änglakontakt kan ske, hur en ängel kan visa sig och stötta oss på jorden. Från världens alla hörn får vi svar på att alla har tillgång till det gudomliga. 


Ha änglarna på din radar så har de dig på sin, och allt från vardagliga ting till stora frågor kommer att falla på plats lite lättare för dig.


Finns att köpa på bland annat Adlibris: 
https://www.adlibris.com/se/bok/vardagsanglar-du-har-anglar-som-hjalper-dig-i-livets-alla-fragor-9789188633224
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skrivlusten.net
sunflower

sunflower


Antal inlägg : 70
Poäng : 92
Registreringsdatum : 19-04-01

Vardagsänglar - boktips  Empty
InläggRubrik: Sv: Vardagsänglar - boktips    Vardagsänglar - boktips  Emptymån 06 maj 2019, 06:36

Tack för tipset!
Jag kan rekommendera boken- Änglar i mitt hår- av Lorna Byrne. Hon kunde se och ha kontakt med våra änglar. Hon blev betraktad som galen som barn.
Min dotter hade änglabesök på julafton eller om det var stora ORB, de kom som julgranskulor då de satt runt granen, de landade på barnens ryggar och då de röde sig blev det som vingar på grabbarna. Hon har aldrig förr eller senare upplevt det och hon sände foton till mig på detta.
Själv får jag alltid vita fjädrar då jag är ute och går. Jag tackar för hälsningen och känner mig mindre ensam. Mvh/Wildflower. flower
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Admin
Admin


Antal inlägg : 2540
Poäng : 6938
Registreringsdatum : 12-12-14

Vardagsänglar - boktips  Empty
InläggRubrik: Sv: Vardagsänglar - boktips    Vardagsänglar - boktips  Emptytor 09 maj 2019, 18:43

Tack själv för boktipset! Just nu är jag inne i en läsperiod när jag uteslutande läser böcker om andlig hälsa, däribland om änglar och andliga guider. För många år sen fångade jag också en massa orber på foton jag tog inomhus. Orberna höll sig mestadels runt hundarna jag hade på den tiden. Men de andliga aktiviteterna i lägenheten finns kvar. Jag har bland annat en liten "hustomte" som ser till att jag kommer upp i tid om jag glömmer ställa larmet, som knackar mig på axeln lite diskret om jag glömt låsa ytterdörren efter sänggående osv. Känns tryggt Smile
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skrivlusten.net
sunflower

sunflower


Antal inlägg : 70
Poäng : 92
Registreringsdatum : 19-04-01

Vardagsänglar - boktips  Empty
InläggRubrik: Sv: Vardagsänglar - boktips    Vardagsänglar - boktips  Emptytor 09 maj 2019, 18:51

Änglarna är våra beskyddare och tröstare. De finns där hela livet och det är deras uppgift. Känner ett värde i att ha änglar till beskydd.
Hörde på sommarpratarna en pastor vid namn Thomas  Sjödin han förlorade två av sina pojkar i en hjärnsjukdom och de pratade alla fyra om tvivel där de satt runt bordet. Han sade -det är inte hur stor och högt upp Gud är som tröstar utan som en botten då man sjunker. Hans förtvivlan lyste i hans ögon.
Jag såg ett foto av en liten tomte. De har sina sysslor, änglarna sina. Alla tjänar de Gud och gör hans vilja.Det är trösterikt! Fint med orberna runt dina hundar. Det är lite svårt det där med hundar. En typ av sorg som är bedövande då de dör bort ur vårt synfält. Men de lämnar oss ju aldrig , sedan möts vi för att aldrig mer skiljas åt....Mvh/Sunflower. flower flower
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Vardagsänglar - boktips  Empty
InläggRubrik: Sv: Vardagsänglar - boktips    Vardagsänglar - boktips  Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Vardagsänglar - boktips
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Skrivlusten :: Allt mellan himmel och jord-
Hoppa till: