Skrivlusten

Diskussionsforum om stort som smått

HemPortalSökBli medlemLogga in

Dela

Ursäkta långt uppehåll!

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Admin
Admin
Admin

Antal inlägg : 2526
Poäng : 6918
Registreringsdatum : 12-12-14

Ursäkta långt uppehåll! Empty
InläggRubrik: Ursäkta långt uppehåll!   Ursäkta långt uppehåll! Emptysön 25 aug 2019, 22:24

Det var ett bra tag sedan som jag besökte mitt forum men jag har inte glömt bort er den här gången heller! Sommaren har varit upp och ner. Mycket som hänt, både bra och dåliga saker. Det har varit mycket att tänka på. Värst av allt är nog ändå att få problem med sitt hjärta. Men äntligen någon i vården som tog mina problem på allvar så jag kom inom utredning. Kanske jag inte borde vara orolig. Men oron är svår att släppa. Särskilt med tanke på att många i min närmaste släkt har hjärtsjukdomar och flera stycken har avlidit till följd av dem genom åren. Många försöker skämta bort det med att jag är för ung för att drabbas. Faktum är att min moster bland annat inte var mycket äldre än vad jag är nu när hon fick problem med hjärtat. Hon levde några år efter diagnosen men avled för tre år sedan. Och det fick fort. Mycket fort..

Men jag ska heller inte gräva ner mig och måla den lede på väggarna förrän han eventuellt sitter där. Psykisk stress vet jag förvärrar situationen. 

Men nog om mig nu. Hoppas ni haft en fin sommar och att vi ses här snart igen!  teddy

nallepuh

sunflower

sunflower

Antal inlägg : 59
Poäng : 75
Registreringsdatum : 19-04-01

Ursäkta långt uppehåll! Empty
InläggRubrik: Sv: Ursäkta långt uppehåll!   Ursäkta långt uppehåll! Emptytis 27 aug 2019, 13:22

Tack!
Sommaren har varit blandad konfekt, men sköna dagar finns med. Man får bara sänka kraven.
Det du skriver om ditt hjärta liknar det många kvinnor upplever i klimakteriet. Men du är väl för ung?
Jag vet att jag låg på HIA och hade massa konstiga överslag mm. Men jag hade fel på sköldkörteln.
Har du undersökt den?
Bra att hålla kollen på sådant oavsett ålder, för som du skriver så finns ärftlighet.
Hoppas det ger sig, dom har inte velat ge dig Betablockerare? Ibland kan en liten dos hjälpa.
Jag håller tummar och tår för att det lugnar sig snart....Kram från Sunflower. flower
Till överst på sidan Gå ner

Ursäkta långt uppehåll!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Skrivlusten :: Allt mellan himmel och jord-
Hoppa till: