Skrivlusten
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Diskussionsforum om stort som smått
 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Lång frånvaro

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
gunnar_48




Antal inlägg : 33
Poäng : 49
Registreringsdatum : 19-03-29

Lång frånvaro Empty
InläggRubrik: Lång frånvaro   Lång frånvaro Emptytor 29 aug 2019, 11:22

Nu är jag här igen, det var en jobbig tid men nu är det bättre. Min syster behövde mig så jag har pendlat mellan Sverige och Danmark ett tag nu...hennes man gick bort i våras och hon blev helt knäckt.

Det var en liten förklaring och nu hoppas jag att jag kan delta mer igen. Min egen flytt kom också mitt den den röran men nu bor jag där jag vill. Trivs i en fin liten lägenhet med bra uteplats. 

Det har ändå blivit många bad i sommar så allt har inte varit elände. Badade så sent som i tisdags strålande sol och tryckande värme. Men jag klagar inte på värmen det är ändå bättre med sol och sommar än med regn och minusgrader. En del gillar vinter och det är som det är men jag är ingen vinterälskare men det är nog tur vi är olika. 

Synd att inte fler söker sig hit jag vet Sunny hade kontaktat några från ett annat forum. Bara vi slipper bråkstakarna från VP så är det gott och väl. Jag har tänk skriva flera ggr när jag varit nere men det har inte blivit jag skrev på mail till mig själv, det gick bra det också. 

Ha det gott alla

//Gunnar
Till överst på sidan Gå ner
sunflower

sunflower


Antal inlägg : 70
Poäng : 92
Registreringsdatum : 19-04-01

Lång frånvaro Empty
InläggRubrik: Sv: Lång frånvaro   Lång frånvaro Emptysön 01 sep 2019, 16:55

Hej Gunnar!
Ja, jag har kollat efter dig en tid. Men visste du skulle sälja huset mm, så var det ju sommar. Men roligt att se dig igen. Törs motvilligt erkänna att jag inte badat i sommar.
Jag är nu inne på andra veckan av en influensa får nog ringa vården i morgon.
Jag har bjudit in Mynta, vi får se om hon kommer hit. Dollan ska ha baby julafton så de har fullt upp med allt. Selma växer så det knakar och är ett mycket roligt barn. Jag får många skratt där må ni tro.
Ella är så trött, vår vet, sade att det är kort tid kvar. Men det har jag trott länge. Idag hoppade hon glatt upp i soffan själv?
Åskan går här för fullt, snart börjar det väl ryka i tangentbordet, sist slog den ner utanför och i vår vackra stadsteater....Ha nu en skön Söndagskväll alla och lycka till i nya lyan Gunnar! Mvh/Sunflower flower
Till överst på sidan Gå ner
gunnar_48




Antal inlägg : 33
Poäng : 49
Registreringsdatum : 19-03-29

Lång frånvaro Empty
InläggRubrik: Sv: Lång frånvaro   Lång frånvaro Emptylör 14 sep 2019, 16:18

Hej.

Jag det var mycket krångel ett tag men nu är det bra. Jag är nyss hemkommen från en fantastisk resa till Normandie där vi besökte historien.... det var otroligt bra upplagt och vi såg alla de väsentliga ställena... för mig som SO-lärare var det perfekt. Visst jag var trött som den när jag kom hem men vad spelar det för roll när man haft det skönt. 

Jag trivs mycket bra i lgh och sitter ofta på min uteplats, det är lugnt och skönt inga måsten nu längre. 

Ha en härlig helg alla nu börjar strax travet. 

//Gunnar
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Admin
Admin


Antal inlägg : 2540
Poäng : 6938
Registreringsdatum : 12-12-14

Lång frånvaro Empty
InläggRubrik: Sv: Lång frånvaro   Lång frånvaro Emptytis 05 nov 2019, 21:31

Livet kommer emellan ibland och man måste ta en paus från nätlivet. Välkommen tillbaka Gunnar!
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skrivlusten.net
Sponsored content





Lång frånvaro Empty
InläggRubrik: Sv: Lång frånvaro   Lång frånvaro Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Lång frånvaro
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Skrivlusten :: Allt mellan himmel och jord-
Hoppa till: