Skrivlusten

Diskussionsforum om stort som smått

HemPortalSökBli medlemLogga in

Dela

En sen kväll.....

Gå ner 
FörfattareMeddelande
gunnar_48

Antal inlägg : 30
Poäng : 40
Registreringsdatum : 19-03-29

En sen kväll..... Empty
InläggRubrik: En sen kväll.....   En sen kväll..... Emptyfre 27 sep 2019, 22:15

Sitter en kväll här och lite saknar VP för där var alltid någon...inte publik eller andra dårar men ändå det var någon att läsa och skriva till... om ingen annan så fanns alltid Lasse... Mc Olsson... ja han är borta och det känns tomt idag... det är alltid så ibland är det ok men ofta är det inte så.... en låt för honom...hoppas det är ok...

https://www.youtube.com/watch?v=N6wBxQVBozI

Ha en fin weekend.

//Gunnar
Till överst på sidan Gå ner
gunnar_48

En sen kväll..... Empty
InläggRubrik: Sv: En sen kväll.....   En sen kväll..... Emptyfre 27 sep 2019, 22:21

Youtube är en räddning... men väcker också en massa minnen... en av världens bästa gitarrister. 

https://www.youtube.com/watch?v=HAHsw4-J6bo

Dålig bild men bra låt så jag överser med bilden...

//Gunnar
gunnar_48

En sen kväll..... Empty
InläggRubrik: Sv: En sen kväll.....   En sen kväll..... Emptyfre 27 sep 2019, 22:33

Saknar mycket av det vi hade... inte bråken för jag retade mig inte på publik eller någon där så det är ok jag svarade inte bra så de fick skriva vad de ville.... kanske dumt men det passade mig för jag vill inte ha bråk. Nu är jag extremt nostalgisk förstår jag men ändå... Lasse var en motor i hela VP och han höll alltid en god ton... Jag försökte göra det men kanske inte alla upplevde så men jag har en ganska öppen syn på mina vänner och har en överseende de retar mig inte.... men jag vet jag ska inte säga att jag kunde avstå från att svara de eller den som försökte jävlas med mig... där var han åter ett stöd vår kära Lasse...jag vet jag borde skriva detta på annan plats men jag gör det när jag känner och nu är det så tydligt att vi är nästan jämngamla och han är borta.... livet vara inte för evigt... Ta inte illa upp jag är bara överväldigad ikväll... mycket händer som gör att tankar översvämmar hjärnan och då blir det såhär. 

Ingen behöver kommentera... men nu känns det på allvar att han  är borta... 

Ha en riktigt fin helg alla... var rädd om er.

//Gunnar
Sponsored content

En sen kväll..... Empty
InläggRubrik: Sv: En sen kväll.....   En sen kväll..... Empty

En sen kväll.....
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Skrivlusten :: Allt mellan himmel och jord-
Hoppa till: