Skrivlusten

Diskussionsforum om stort som smått

HemPortalSökBli medlemLogga in

Dela

Älskade smuggelhund

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Admin
Admin
Admin

Antal inlägg : 2538
Poäng : 6934
Registreringsdatum : 12-12-14

Älskade smuggelhund  Empty
InläggRubrik: Älskade smuggelhund    Älskade smuggelhund  Emptytis 05 nov 2019, 22:31

Filmaren Jonny von Wallström tycker att han vet en hel del om hundar. Men när han ska hitta en hund till familjen så upptäcker han att de oseriösa hundförsäljarna har blivit väldigt skickliga. Snart dras han in i en härva av falska identiteter, korrupta veterinärer och hänsynslösa valpfabriker.

Sevärd för att som går i tankarna att köpa valp!

Se här på SVT Play

sunflower

sunflower

Antal inlägg : 67
Poäng : 87
Registreringsdatum : 19-04-01

InläggRubrik: Sv: Älskade smuggelhund    Älskade smuggelhund  Emptytor 07 nov 2019, 07:12

Klarade inte se programmet om smuggelhundar! Vidrigt att det finns sådana människor som kan göra så med försvarslösa djur. Mitt hjärta har blivit svagt så jag undviker allt som visar djurs helvete på jorden. Jag försöker att göra det jag kan utan att plåga mig i hjärtat. Hela livet borde räcka ?  Men drar mig inte för att säga till ute om jag ser elaka människor med hundar. Så skönt att ha andra som värnar om djuren! Därför får ni en extra varm kram idag! Kram från Suflower! teddy
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Admin
Admin

Antal inlägg : 2538
Poäng : 6934
Registreringsdatum : 12-12-14

InläggRubrik: Sv: Älskade smuggelhund    Älskade smuggelhund  Emptyfre 08 nov 2019, 00:19

Jag kollade på det första avsnittet men blev så förgrymmad.. pengar, pengar, pengar, pengar.. roten till så mycket ondska. Man blir både arg och ledsen  Sad  Evil or Very Mad

Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Älskade smuggelhund    Älskade smuggelhund  Empty

Till överst på sidan Gå ner

Älskade smuggelhund
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Skrivlusten :: Hundar-
Hoppa till: