Skrivlusten
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Diskussionsforum om stort som smått
 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Om datorer!

Gå ner 
FörfattareMeddelande
sunflower

sunflower


Antal inlägg : 70
Poäng : 92
Registreringsdatum : 19-04-01

Om datorer! Empty
InläggRubrik: Om datorer!   Om datorer! Emptytis 11 jun 2019, 08:57

Hejsan i sommaren!
Jag harvar mig runt på min gamla dator, men även den lägger ner sina funktioner sakta men säkert. Den heter Emachine och har väl ändå varit den bästa. Min nyaste gav upp efter en uppdatering och min son Zigge ser inte ut att reda upp vad som gick fel?
På den slutade först skrollplattan att fungera, den är bara lite över två år gammal.
Sedan var det det ena efter det andra som han kunde hjälpa mig med.
Men dåligt att bara ha några år på nacken.
efter min stora dator lade av då hårddisken gick så köpte jag denna. Den låter som ett tröskverk och hackar sig fram. Bokstäver som I, får man slå till på ordentligt eller finna ett synonymt ord utan de bokstäverna.
Jag står här med min tvättade hals och känner att det är mycket av min trivsel att umgås över nätet då synen bara blir sämre.
Det ska ha kommit en ny dator som sållar bort mycket skräp, någon som vet? men ni har väl era smarta telefoner som räcker bra då man ser. jag kan inte se på dom, men alla visar mig foto och i början hade jag ork att säga-jag kan inte se-, men nu låsas jag och säger-så fint- det passar på det mesta.
Men att bröta med en dator varje dag tar kraft det också. Vi får se vartåt vinden bär framöver. Dyrt och det äter hål i plånboken och annat får stå åt sidan. Får fundera en tid. Men om mina inlägg är få så vet ni...Sommarkramar från Sunflower. flower lol!
Till överst på sidan Gå ner
 
Om datorer!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Skrivlusten :: Allt mellan himmel och jord-
Hoppa till: