Skrivlusten
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Diskussionsforum om stort som smått
 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Det som hänt!

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
sunflower

sunflower


Antal inlägg : 70
Poäng : 92
Registreringsdatum : 19-04-01

Det som hänt! Empty
InläggRubrik: Det som hänt!   Det som hänt! Emptytor 12 dec 2019, 17:19

Jag har haft svårt med hälsan och efter ett besök hos min vårdcentralsläkare fick jag reda på att ett svar på en MC röntgen av hjärnan aldrig kom fram, så efter eftersökningar så hittade han den. Den visade att jag haft en hjärninfarkt i bakhuvudet över vänster öra ungefär. Det gav ju svar på många av mina problem med tex ögon, yrsel och extrem trötthet. Språket med på ett sätt att hjärnan inte orkar tex läsa långa stycken, det går ej att fokusera mer än ca 10 minuter på text.
Tyckte ni skulle veta. jag har flera proppar i främre hjärnbarken också.
Men det var permanenta skador så det finns ändå inget att göra.
Ni kan nå mig och mina anhöriga på FB om jag skulle försvinna härifrån för länge.
Ella lever än och äter som en häst. Hennes sista kullsyskon dog för ca en månad sedan.
På lördag firar vi lilljul här med barnen, då ska jag också berätta för dom hur det är med min hjärna.
Hoppas ni mår bra allesamman och har det bra! Allt gott från Sun Flower. baby Tre veckor knappt puh2 kvar tills Dollan och Zigges baby kommer. Stor kram till er....
Till överst på sidan Gå ner
sunflower

sunflower


Antal inlägg : 70
Poäng : 92
Registreringsdatum : 19-04-01

Det som hänt! Empty
InläggRubrik: Sv: Det som hänt!   Det som hänt! Emptysön 22 dec 2019, 15:09

Zigges och Dollans lilla flicka kom den 17 dec, vägde 3445gr var 49 cm lång och ska heta Signe!

Jag passar på att önska alla en riktigt God Jul och Gott Nytt År! Hoppas ni får fina dagar! Mvh/Sunflower. santa rendeer
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Admin
Admin


Antal inlägg : 2540
Poäng : 6938
Registreringsdatum : 12-12-14

Det som hänt! Empty
InläggRubrik: Sv: Det som hänt!   Det som hänt! Emptymån 06 jan 2020, 20:59

Först och främst vill jag säga Grattis till ditt nya barnbarn, Signe! Ett vackert namn. Förekommer även i min släkt. Önskar de nyblivna föräldrarna lycka till och all lycka och välgång med den lilla
teddy

Tråkigt att höra om att du haft blodproppar i hjärnan. men så väl kämpat med livet fina du. Vilken styrka du trots allt besitter! Så glad också för att Ella äter och må bra. Må hon få behålla hälsan ett bra tag till framöver och vara med er på livets vandring  doggy
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skrivlusten.net
Sponsored content





Det som hänt! Empty
InläggRubrik: Sv: Det som hänt!   Det som hänt! Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Det som hänt!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Skrivlusten :: Allt mellan himmel och jord-
Hoppa till: